KRIG!! XO

Jag, Kiarra, hannaxd och Niki. har haft krig. xD Dock fick jag inga bilder på hannaxd men på oss andra så. ;D

LYSSNA PÅ DENNA MEDANS DU KOLLAR BILDERNA! XO



Här är de! xD

dfc
KIARRA RÖRDE VID BARACK OBAMAS (Niki.) BIL! YOU WILL DIE KIARRA! XO
dsx
TRE POTATO HEADS! Vi måste ha riktigt stora hjärnor! O.O' Nej faktiskt inte. Vi alla är hjärndöda. xD Jag heter Usama Bin Laden, Niki. heter Barack Obama och Kiarra heter Hjärndöda Smilet. xD
<zxc
Höhöh, vi ville mörda henne för att hon rörde Obamas bil. xD
zxcxcv
Äsch, nåt måste man ju ha som kudde, vrf inte ha Obama? XD
zxcgbhnjkmlö
Hon envisas om att stenar inte har några liv! XO Jag ska allt se till att hon fattar! >=D
Här kommer en ny look iaf! :D
sadfxgk jnm,l.ö-ä*awseyghnkm,löioplöä-k

Att köpa den vore ALDRIG fel! ;D
God natt då! xD ( Ska ju inte blogga mer för idag. ;) )
Avslutnings grej på inlägget. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0