TipTop!♥

Hej, idag tänkte jag visa bilder på mina gerbiler. De är två systrar och heter Tip och Top, alltså inte glassen Tiptop. x)... Utan det är istället som jag sa mina gerbiler.
samma här! :)
Top är den längst ner och tip den längst upp. :)
Tyvärr dog Tip för typ ett år sedan och jag saknar henne jätte mkt. Jag hade ju också en hamster kallad Gloria men hon dog för länge sen. :(  Men nu har jag en svart liten gerbil med vita strumpor och vit bläs kallad Mimmi. Jag ska försöka  ladda upp någon bild på Mimmi och Gloria också men det kan nog ta lite tid. x) Ni har nog märkt att jag klippte ut Top och Tip, men det var för att dom skulle synas. ;)
Aja, hejdå! =)
Avslutnings grej på inlägget. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0